Mijn eerste reis - Reisverslagen van Imke Bouts - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Imke Bouts - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2012

Last day in London

15 Januari 2012

Microsoft

15 Januari 2012

Van Big Ben naar Tower Bridge

12 Januari 2012

Schoolbezoeken

12 Januari 2012

First day in London
Imke

Op school de kinderen goed voorbereid op het vertrek. Ze vind het wel jammer, maar ook wel cool dat ik er een paar dagen niet ben. We vertrekken morgen om 8.15u vanaf Den Haag HS met de trein naar Brussel. Van daaruit gaan we met de trein naar Frankrijk waar met door tunnel naar Engeland gaan (leuk met claustrofobie ) We komen daar rond 14u aan en hebben dan om 15u een lezing, gevolgd door een workshop IEF en een workshop Game in de klas. Daarna inchecken, eten en... geen idee... Donderdag staat in het teken van scholen bezoeken. Vrijdag staat een bezoek aan de BETT grootste educatieve technologische ontwikkelingen van de wereld. Erg groot, dus vast wel een tijdje zoet mee. Zaterdagochtend hebben we alle tijd voor onszelf, pas om 14u moeten we de koffers ophalen en weer richting Eurostar gaan.

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16922

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: